Ce s-ar întâmpla dacă…? – studiu de (ne)caz (postare interactivă şi liber…ă) Luni, feb. 2 2009 

N-am fost sondor în viaţa mea şi nici nu cred că am să fiu vreodată… Ca o paranteză – urmează deschiderea numitei „(…)” – cuvântul „sondor” mi-a reamintit un banc despre „sudori”: Într-o noapte, o tânără fată se trezi plină de sudori… A doua zi, sudorii au venit şi şi-au cerut scuze… Paranteză – „(…)” – închisă…

Deci, să (ne) (re)venim… Ziceam (tehnoredactam, scriam, povesteam…) că n-am nici o treabă cu sondorii… Deci, nici cu sondajele (de petrol, gaze, opinie, etc…). Şi totuşi… Fiindcă, abia trecu un secol şi jumate de la Unirea „cea mică”, vă invit, pe toţi cei care mai e-„adăstaţi” pe aiestu blog, ca, într-o atmosferă liber(…)ă – adică liber()ă, liber(al)ă, liber(tin)ă, liber(aloid)ă, etc… -, să răspundeţi la întrebarea: Ce s-ar întâmpla dacă… România s-ar uni cu… – suspans, stress, emoţii, câţiva leşină (totuşi, sper că nu!)… – … Germania?

P.S. Tot respectul pentru sondori şi pentru sudori…

Dacă e luni, ninge… Luni, feb. 2 2009 

Îmi amintesc de titlul unui film: Dacă e marţi, e Belgia… Cum, la Bruxelles, de la începutul anului, în fiecare prima zi de luni a fiecărei luni a nins, se poate spune şi Dacă e luni, ninge la Bruxelles…