Răbufnirea de aseară la adresa mozilla nu e o întâmplare! Dacă vrei să-i reclami sau ai, pur și simplu, o observație, o critică la adresa lor – n-ai unde s-o trimiți! N-au nici un link, nici o adresă de e-mail, nici un telefon, sau orice alt fel de mijloc de a fi contactați! Mai nou, de săptămâni de zile, dacă nu dai acceptul pentru a nu știu câta actualizare, ori nu mai merge nici o pagină de Internet, ori te „trezești” că-și face pur și simplu actualizarea și, după, dacă nu știi, nu ești atent, în cazul în care ai închis browserul – pierzi toate paginile deschise! De ce? La actualizare se debifează, că „așa vrea mușchiul” lu’ mozilla, căsuța unde scrie să se redeschidă paginile active anterior! N-am reușit nici acum să redeschid toate paginile închise de nesimțiți și unele, probabil, nu le voi mai regăsi! Și nu e doar aiasta singura problemă cu browserul în cauză! După actualizare, se „resetează” și, dacă ai avut, de pildă, pentru salvarea fișierelor (word, excel, pdf, etc…) niște setări clare, ele dispar și trebuie reintroduse manual! Pierdere de vreme și, mai ales, atitudine de dispreț la adresa cetățeanului care folosește un asemenea browser! N-am o alternativă mai puțin proastă, deocamdată, că aș fi plecat de multă vreme de la ei!…

Nu e singura situație de acest tip! Nici microsoft, windows, nici google, ca să nu mai zic, la noi, de companiile de electricitate, nu dau nici un fel de „date de contact”, ca să le scrii dacă ești nemulțumit! Aseară, înainte de a începe să îmi fac treaba, microsoft s-a apucat de a n-șpea actualizare (iarăși, neanunțată!) și am avut de așteptat cel puțin o oră! Și am și eu o opinie de „om prost”: mi-am cumpărat calculator, cu banii mei, deci, dacă microsoft vrea să facă actualizări, pe acest calculator, să mă întrebe înainte și, dacă îi dau eu voie, doar atunci să și le facă! Altfel, dacă le face când are chef, să-mi plătească și calculatorul! Să fie al lor, „închiriat” mie, pe cât timp am eu nevoie de el!…

Dar, unde să le aduci așa ceva la cunoștință??? La noi, atât „statul”, cât și așa-zisa „protecția consumatorului” se ocupă de cu totul altceva, numai nu de apărarea drepturilor și libertăților cetățenilor!… și am spus CETĂȚENILOR, nu „clienților”/„consumatorilor”, dacă „se aude” undeva!!!