E ceva „putred” în „statul” ăsta, românesc, care, de la „nașterea” sa, fie ignoră, fie ține în subdezvoltare partea de est a Țării – Moldova!

Nu mă „bazez” pe faptul că s-a dat o lege pentru A8 și, la UN AN DUPĂ, suntem tot unde eram și ÎNAINTEA LEGII! Acum, întrebări:

1. De ce, în 1936, un ziar din Moldova scria „Moldova vrea șosele moderne”?
2. De ce , după P. P. Carp (demis din funcția de prim-ministru, în aprilie 1912), următorul premier ieșean al României a fost Mihai-Răzvan Ungureanu (februarie-aprilie 2012)?
3. De ce singura regiune a României FĂRĂ AUTOSTRĂZI circulabile e Moldova?
4. De ce, deși au fost discuții aprinse, intense, atât în timpul domniei lui Cuza, cât și al primei părți a domniei lui Carol I, Înalta Curte de Casațiune și Justiție NU a mai ajuns NICIODATĂ la Iași, ca o compensație, modestă, pentru cedarea de către fosta capitală a Moldovei, a funcției de Capitală?
5. Ce a făcut, în general, România pentru regiunea sa Moldova, în condițiile în care „fraierii” de aici au susținut, întotdeauna, Țara, fără alte pretenții, decât aceea DE A FI RESPECTAȚI LA FEL PRECUM CETĂȚENII DIN RESTUL ROMÂNIEI?

Și ar mai fi!…

Iar despre motivele pentru care ziua de azi este o non-sărbătoare pentru ieșeni și pentru Moldova, am scris aici și aici